Vi søker barne-, ungdoms og familiearbeider
Vi søker deg som vil bli med i Misjonskirken Notoddens barne-, ungdoms- og familiearbeid. Du vil arbeide med å formidle Jesus til barn, ungdom og voksne i menigheten sammen med pastor og frivillige.

Egenskaper og kvalifikasjoner
Du har et sterkt engasjement for å lede barn til tro på Jesus og etterfølgelse av Ham. Du leder og arbeider godt alene og i team. Du evner å engasjere og inspirere frivillige i menigheten.

Det er ønskelig med relevant utdannelse innen teologi, pedagogikk eller som barnearbeider, men ikke nødvendig. Tidligere erfaring fra lignende arbeid, enten som ansatt eller frivillig teller positivt. Personlige talenter og egnethet vektlagges.

Den som ansettes må arbeide i samsvar med menighetens visjon og verdigrunnlag. Bibelen er menighetens rettesnor for tro, liv og lære. Alle som arbeider med barn og ungdom, må fremlegge politiattest.

Vi tilbyr
20 % fast stilling som barne- ungdoms- og familiearbeider. Du får jobbe med mange energiske og kreative barn som gjerne bidrar og gir av seg selv. Du blir en del av en engasjert og positiv menighet.

Lønn, pensjon og forsikringsavtaler etter Misjonskirken Norges regulativer. Helgearbeid og noe administrative oppgaver må påregnes. Oppstart i mars 2022 eller etter avtale.

Andre opplysninger
Har du spørsmål angående stillingen ta kontakt med Carl-Magnus Nystad (styreleder) på 915 84 612.

Søknader sendes til nystad@usn.no

Notodden Misjonskirke er en lokal kirke i Notodden kommune. Vi feirer gudstjeneste hver søndag i misjonskirkens lokaler i Notodden sentrum. Vi har Barnekirke under hver gudstjenestene. Vi er også med i et felleskirkelig arbeid Youth Unite. Her treffes ungdom hver onsdagskveld.

Vi ønsker å være et relevant, raust fellesskap som er rotfestet i Gud og relasjonsorientert i byen vår. Vårt mål er å være en flergenerasjonsmenighet som har relasjoner på tvers av generasjonene og med fokus på Jesus – hele livet.

Vår visjon er: Mennesker som ærer Gud, gjør Jesus kjent og vokser i et åpent og levende menighetsfelleskap