Mar29
Fredag 29. mars, 2024
11:00 Langfredagssamling
Arvid Juvang leder samlingen. Skriftlesing. Sang og musikk.

Mar31
Søndag 31. mars, 2024
11:00 Første påskedags-gudstjeneste
Pastor Jan A. Danielsen taler. Kjersti Underdal er møteleder. Sang og musikk: Minikoret. Barnekirke. Kirkekaffe.

Tirsdag 2. april, 2024

Søndag 7. april, 2024
Pastor Jan A. Danielsen taler, Hilde Danielsen er møteleder. Sang og musikk: Liv Unni og Nils Jørgen Hardang. Barnekirke. Nattverd. Kirkekaffe.

Tirsdag 9. april, 2024
Søndag 14. april, 2024
11:00 Allesammen-gudstjeneste
Trine Skogrand og Anne Gerd Juvang. Barna deltar. Kirkekaffe.

Misjonsforbundets sommerfestival. "Et sted for styrket fellesskap og styrket Jesustro"
Arrangeres i idylliske Stavern 9. - 14 juli. Her er er det opplegg for alle aldre. Ta en titt på programmet og meld deg på!

Liv&Vekst 2013

For program og påmelding: http://misjonsforbundet.no

Arrangørene av årets sommerfestival skriver i programmet:

"Velkommen!

Vi er forventningsfulle og gleder oss over å ønske velkommen til årets Liv&Vekst i Stavern! Nok en gang skal storfamilien møtes - og vi håper du har lyst til å være med for første gang eller atter en gang. Årets tema er "KOM" - oppfordringen går til deg, invitasjonen er gitt oss av han som går foran oss - og samtidig er det vår bønn - at Gud skal komme nær. KOM!

Liv&Vekst er en innholdsrik sommerfestival! Her får barn det aller beste vi har av forkynnelse, aktivitet og muligheten til å få nye venner. På Alle sammen får vi være sammen og kjenne at fellesskapet rommer forskjeller og variasjoner, men med det viktigste felles.

Ungdommene får fullt trøkk hele uka på Stagedive og Across. Ta gjerne med en venn!

Ellers skal vi ha god tid til å sitte i Hagekroa  og nyte kaffen og nye bekjentskaper. Det blir spennende seminarer hver dag, muligheten for båttur i Vestfolds vakre skjærgård og daglie gode møter med hverandre og Jesus.

Her gjelder det å sette av uka og melde seg på tidlig for å få plass!"

Liv&Vekst arrangeres som et samarbeid mellom Misjonsforbundet, Misjonsforbundet UNG og 100-årsjubilanten Ansgarskolen.